lørdag den 16. maj 2015

Hjertevarm pakke

Jeg har modtaget en smuk og hjertevarm pakke. Pakken er kommet fra en miniatureven, hun hedder Lillian, og er rigtig dygtig til sit håndværk. Lillian og jeg har de sidste tre måneder været i gruppe sammen, inde på facebook gruppen MiniatureSWAP Danmark.

Et emne der skulle laves swap til var "forår", og dertil har Lillian lavet den smukkeste kurv med hank, og man skal kigge meget nøje, for at opdage at kurven er lavet i fimo.




I pakken var også de fineste mørklilla krokusser, og poser med blomsterløg. Små havereskaber, hvor skaftet også er udformet i fimo, og dekoreret med små lilla blomster. Og et fint knæbeskyttende underlag. Jeg har planer om - på lang sigt - at jeg vil have lavet en form for udestue, hvor der skal være en havearbejdsplads. Her vil tingene fra Lillian passe perfekt ind. Indtil videre har jeg et glasskab, hvor mit miniature står flot. I swap for dette fine sæt fra Lillian, havde jeg lavet et minidrivhus til hende, som kan ses her; minidrivhus.




Et andet emne der skulle laves swap til var "til ham". Det smukke tæppe er hæklet i mønsteret corner 2 corner. Jeg hækler selv, derfor ved jeg at der er lagt et stort arbejde i tæppet. Jeg glæder mig til at jeg har en flot højrygget lænestol, hvor tæppet skal ligges lidt henslægt henover armlænet, og med en varm pejs i baggrunden.

Tasken er lavet i læder, og kan fungere som etui til de fine piber. I pakken var også de lækreste chokolader, og et stykke kage, alt smukt lavet i fimo.




I swap til emnet "til ham", lavede jeg et barskab, udformet som en globus, med tilhørende spiritusflasker. Globussen er lavet af en bordtennisbold, som jeg først har beklædt med et udprintet verdenskort klar til globus, og derefter delt globussen op i to lige store dele.




Flaskerne er lavet i cernit, og er blevet lakeret, for at blive skinnende som glas. Der er lavet en Bailey, Cuba Caramel, Stroh Rom, Jägermeister og en Malibu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar